Wij zijn de kenners van de zuivelmarkt, op de hoogte van de laatste trends en staan altijd voor u klaar.

Jan van der Maarel
Jan van der Maarel Commercieel Directeur Mail Jan
Suzanne  de Boer
Suzanne de Boer Product Manager Mail Suzanne
Patrick Spoel
Patrick Spoel Inkoop/ Supply chain manager Mail Patrick
John Kout
John Kout Business Unit Manager Mail John
Bort Hartog
Bort Hartog Accountmanager Mail Bort
Het fundament: loyaliteit, persoonlijke aandacht en een no-nonsense cultuur.

Het fundament: loyaliteit, persoonlijke aandacht en een no-nonsense cultuur.

We betrekken onze zuivelproducten bij producenten door heel Europa. Bedrijven met hoogwaardige en efficiënte productieprocessen. We werken met hen samen op basis van partnership en met oog voor wederzijdse belangen. We zijn graag loyaal aan onze leveranciers, en andersom. In onze visie is loyaliteit hét fundament van succesvol zakendoen. We zijn continu op zoek naar nieuwe partnerships. Zo kunnen we blijven voldoen aan de klantvraag. Dezelfde loyaliteit kenmerkt de samenwerking met onze afnemers. Dutch Dairy Group is een no-nonsense bedrijf. We houden van aanpakken en hebben een open werkcultuur. De communicatielijnen zijn kort, waardoor we snel kunnen schakelen met klanten en toeleveranciers. We voelen ons oprecht betrokken bij de bedrijven en de mensen met wie we samenwerken. Dat wérkt!

Onderdeel van de Bieze Food Group

Dutch Dairy Group is onderdeel van de Bieze Food Group. Dit is een groep van onderling samenwerkende ondernemingen binnen de groeimarkten van verse levensmiddelen. Bieze Food Group levert kwaliteitsproducten met een scherpe prijs-kwaliteitverhouding. 
Missie

Missie

Dutch Dairy Group is een dienstverlenende partner, gespecialiseerd in de inkoop, marketing en verkoop van zuivel- en vers-gerelateerde producten in Nederland. Met name voor de retailsector, out-of-home en de industrie. Hierbij richten we ons hoofdzakelijk op onderscheidende producten en private labels.

Visie

Het is onze ambitie om een onderscheidende marktspeler te zijn, met een onderscheidend aanbod van exclusieve niche-producten en/of onderscheidende private-label-producten. Onze succesbepalende factoren: korte interne communicatielijnen en samenwerkingsverbanden met middelgrote buitenlandse spelers en lokale fabrikanten zonder grote eigen verkoop-, marketing- en distributietak, rekening houdend met de wederzijdse belangen.

Onze strategie: diversificatie

We streven naar een gezonde verhouding tussen private label, fancy label en merkproducten enerzijds en retail versus out-of-home en industrie anderzijds. Dit willen we bereiken door het voeren van de strategie van diversificatie. Met als uiteindelijke doel: een goed rendement voor toekomstige groei. 

Onderdeel van de Bieze Food Group

Als specialist in zuivel werken we dag in dag uit met natuurproducten. Dat doet ons extra beseffen dat het belangrijk is zuinig om te springen met onze aarde. De Bieze Group, waarvan Dutch Dairy Group onderdeel is, zoekt continu naar manieren om nog duurzamer en energiezuiniger te werken. En wel zo dat dit mede bijdraagt aan het werkcomfort en werkplezier voor medewerkers.

Lean & Green

De Bieze Food Group hanteert een duurzaam logistiek proces, waarvoor we het Lean & Green-label voeren. Ons rijdend materieel voldoet aan de Euro-5- en Euro-6-normen. We rijden zoveel mogelijk met optimaal volgeladen vrachtauto’s. We stippelen de routes zodanig uit dat we ‘food miles’ uitsparen, wat eveneens bijdraagt aan minder CO2-uitstoot. En natuurlijk besparen we hiermee kosten.

Energiezuinig warehouse

Op bedrijventerrein De Flier in Nijkerkstaat het nieuwe logistiek centrum van Bieze Food Group. Het is één van de meest duurzame en energiezuinige gekoelde warehouses van Nederland. Er is optimaal rekening gehouden met isolatie-eisen, er liggen 960 PV-zonnepanelen en op het terrein rondom het gebouw krijgen de lokaal aanwezige dier- en plantensoorten de ruimte.
Het warehouse meet ruim 14.000 vierkante meter vloeroppervlak. 
Onderdeel van de Bieze Food Group
Onderdeel van de Bieze Food Group